tirsdag den 17. januar 2012

The year of kindness



I sidste uge faldt jeg over følgende indlæg på Facebook:

"I promise to make something handmade for the first five people who comment. If you are one of my five, you must in turn post this and make something for the first five people who comment on your
status. It has to be handmade by you and they must receive it before 2012 ends. It can be as simple as making a friend a plate of cookies or a cup of coffee. Let's take away the dark predictions for 2012 and make it a year of kindness."

Den skulle jeg selvfølgelig med på og er nu gået i gang med en lille håndlavet ting til en af mine "first five." Men shhhh, jeg siger ikke hvad det er.


3 kommentarer:

  1. Sikke en sjov og anderledes idé, istedet for pakkelegen. Det kunne være sjovt at deltage i.

    SvarSlet
  2. Årrrh bare det er til mig (eller en af mine unger) :D

    SvarSlet
  3. Det er bare så hyggeligt! Jeg må indrømme at jeg så det, men havde virkelig ikke overskud til, at drøne 5 hjemmelavede ting igennem! Men jeg tror godt nok der er en der bliver glad for dig Mette... :D

    SvarSlet