tirsdag den 10. januar 2012

Nailed it


Så fik jeg endelig krammet på dem. De lanterner, som jeg så gerne ville kunne folde, men ærligt talt nægtede at betale x-antal kroner for en foldevejledning til. Den findes så vidt jeg har kunnet læse mig til i flere gamle bøger, men ikke nogle som det for mig har været muligt at få fat i.


Og stædig er man jo, så jeg måtte i gang med papir og lineal. Og tålmodighed. Heldigvis har jeg en mand med noget mere af den slags end mig, så han kom også på banen med teknisk folde-assistance. Og så var den der pludselig. Så fin, så fin og lige som jeg ville have den. Den er bare rigtig sød og supersvær at fange med et kamera, især i mørke, men mon ikke I kan se ideen??

3 kommentarer:

  1. Og så laver du lige en DIY...ikke? Knus Julie

    SvarSlet
  2. Jo selvfølgelig gør hun det ;) Og den vil ende på Pinterest PROMTE! ;D

    SvarSlet