søndag den 1. januar 2012

Godt nytår


Nyt år - nye mål - nye projekter. I disse timer truer virkeligheden og hverdagen for mange. Ferievaner skal brydes og optimistiske nytårsfortsætter stå deres prøve. 
Egentlig er jeg ikke så meget til nytårsfortsætter - i min verden er det forkert at en - når alt kommer til alt - tilfældig dato i kalenderen, skal være grund til at ændre ens liv. Hvis der virkelig er grund til ændringer, så er nu'et det eneste rigtige tidspunkt. Hvorfor vente??
I stedet for nytårsfortsætter starter jeg nye projekter - vil så gerne lave disse lanterner. Har papir og maling klar - mangler bare en foldevejledning. Mon du ligger inde med den???

3 kommentarer:

  1. http://fantastisksommerfugl.blogspot.com/search/label/lanterner
    Hun har en og jeg kunne godt være interesseret i en vejledning, hvis det er nogen hun sælger. Vi bor jo begge i Herning
    KH Charlotte

    SvarSlet
  2. Hejsa, ja, jeg har været der forbi men kan ikke komme til at sende hende en mail.

    SvarSlet
  3. Skriv til mig på charlotte-c-andersen@hotmail.com

    SvarSlet