torsdag den 29. december 2011

Alt for mange jern i ilden


Hvorfor er der ikke mange flere timer i døgnet?? Som så ofte før har jeg alt for mange jern i ilden og alt for lidt tid. Havde virkelig besluttet mig til at juleferien, hvor der måske for engangs skyld var timer i overskud, skulle bruges til at færdiggøre nogle af de mage UFO's - UFærdige opgaver. Men det har nu ikke rykket for meget. Endnu. 
Jeg har dog fået færdiggjort et maleri. Men det er faktisk snyd at nævne det her, for det blev færdigt før juleferien. Efter at have ligget alt for længe og gloet på mig. 


Som altid arbejder jeg på noget strik. Det lilla garn fra Rasmilla er blevet brugt til dette lækre tørklæde/sjal - det karrygule skulle også gerne forvandle sig til sådan et. Men igen - det er det der med tiden. 


Men jeg kan jo ikke styre mig. Jeg er jo uden tvivl vild med garn. Det ved min søster, som gav mig denne dejlige bog til min fødselsdag for to uger siden. Den er så fin. Men masser af gode ideer, lækre mønstre og garner, man bare har lyst til at gramse på. Men mon ikke jeg har nok lige nu?? Der er jo også den der cardigan. Og... og ... og......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar