søndag den 8. august 2010

Guld på pinde

Må altså bare lige vise jer tæppet og de skønne garner dertil. Opskriften findes som bekendt lige her.
Fem forskellige blå nuancer i det blødeste babyuld. Er vild med det norske navn helseteppe. Giver lune og tryghed og helse til nye små i kolde tider.

Har forresten også helt glemt at vise jer det guld, vi har fundet på svigermors loft. To sweatre strikket af mine drenges oldemor engang i slutningen af 70´erne eller starten af 80'erne. En til min mand og en til hans storebror. Den mindste trøje er stadig for stor til vores mindste, men næste vinter tror jeg, at jeg har retrodrenge i topklasse.

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Jeg kunne godt bruge sådan et tæppe,når jeg tager en Mormor.

    SvarSlet
  2. Kommer desværre ikke i størrelse mormor, beklager. ;o)

    SvarSlet