lørdag den 24. april 2010

Skønne, skønne dag i skoven ved Marselisborg Slot. Høj sol, godt humør og løb i lækre omgivelser. Fed oplevelse at løbe sammen med SÅ mange mennesker på en gang, det gør jeg gerne en anden gang. Tiden er ikke at prale med, for hurtigt går det ski ikke med fødedelle blafrende i vinden og bryster, der efter et års konstant amning er så lange, at de kunne bindes i et råbåndsknop i nakken. Men hey, jeg farede da ikke vild eller gik kold i en eller anden halvroyal grøft. Thumbs up. Og så var der gaaaaaver. Løbe t-shirt og strømper, en pakke rugbrød (?) og diverse prøver på alt fra creme mod vaginal kløe over wokmarinade til Matas hårshampoo. Den med striberne. Så kan det da ikke blive meget bedre. Lidt shopping blev der også plads til - noget så ekstravagant som en pyjamas og et par gummistøvler. Til mig selv for engangs skyld. Sikke et outfit - i hvert fald hvis det skal bruges sammen. Kan dog forsikre om, at det IKKE er tilfældet.





Det blev ikke lige til de fabulous Ilse J-støvler, som jeg har gået og sukket efter, men til en meget mere nede på jorden fodformet husmodermodel. Hvad man dog ikke må gå igennem når man har for brede fødder til drømmestøvlerne. Kan I høre jeg synes det er bare lidt synd for mig???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar