mandag den 26. april 2010

Over and out...

...i hvert fald for nu. Om en time afgår toget til en uges lejrskole med min 5. klasse. Håber på bedre vejr end det der præsteres i skrivende stund, hvor regner siler ned og slår på ruden. I det fjerne kan jeg dog skimte enkelte lyseblå striber af himmel, det er lunt, fuglene synger og træerne suger vandet til sig og springer ud, som om det er deres fornemmeste opgave her i livet.

Pas godt på jer selv og jeres kære, mens jeg er væk. Der bliver lidt stille her på bloggen, så vær velkommen til at kigge forbi og læg en besked til mig til når jeg kommer hjem.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. god tur... ps jeg synes aldrig din giveaway kreation dukkede op i min postkasse....

    SvarSlet
  2. Hvaaaaad??? Ai, det er jeg SÅ træt af at høre. Det er efterhånden læææænge siden, jeg sendte den afsted. Håber da ikke den bare sådan er smuttet i svinget.

    SvarSlet