fredag den 2. april 2010

En dejlig dag.

Udenfor er mørket faldet på, det er blevet aften og roen har sænket sig over os efter en lang dag med fart på. Drengene sover endelig omend efter meget modstand. Man overgiver sig vel ikke så let, når man tror man går glip af en fest. Mor og far er gået kold i henholdsvis sofaen og herrestolen. Så må I selv gætte på, hvem der sidder hvor. Vi har holdt rigtig familien Danmark dag i dag med svoger, svigerinde, bullerbassen Hjalte og Pippipigen Ida. Legeland, madpakke og kakaobrik med knæksugerør. Kan det blive meget bedre?
I dag var også dagen, hvor jeg rundede 1000 hits på bloggen og fik min faste læser nr. 20 - velkommen her, Tina, og tak til jer alle fordi I læser med. Dejligt at der er nogle, som følger med i mine mange ord.
Inden længe vil jeg i seng - først skal jeg dog lige have kastet en gang dej i køleren, så der kan blive friske boller til morgenmad i morgen. Lun hygge.

Sov godt - Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar