onsdag den 24. marts 2010

Et åndehul


Onsdag har jeg lang dag på skolen. Vi slutter klokken fire og først derefter står den på forberedelse til torsdag. Men jeg er en af de heldige - synes jeg selv. Jeg har to mellemtimer midt på dagen, et rent åndehul med plads til lys og luft for krop og sjæl. Perfekt som opladning til en lang eftermiddag med stribevis af møder. Man kan nå en masse på 1½ time. Eller man kan lade være. I dag har jeg valgt at lade være og bare være.


Jeg er vild med bøger og blade. Den gode historie, inspirerende artikel, ny lærdom og information på side efter side efterside. Er der noget så lækkert som duften af en helt ny bog, hvor siderne stadig er så stive, at de nærmest skal brækkes fra hinanden? Eller et lækkert blad; om børn, sport, indretning og kreativitet. Me like.


I disse dage vil jeg gerne være den lykkelige ejer af designerbøger, strikkebøger og kogebøger. Ikke så meget fordi jeg bruger dem voldsomt meget i praksis. Jeg er bare vild med billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar