fredag den 19. februar 2010

Fredag morgen

Det er tidligt - eller dvs. det er ikke så tidligt som da vi stod op for 1½ time siden. Klokken er nu kvart over syv, manden og yngstesønnen sover (igen), ældstesønnen hygger med morgenmad og børnetv i sofaen og jeg har lige oprettet mit livs første blog. Det skulle jo komme på et eller andet tidspunkt, vil nogle nok mene. :-)
Haven er dækket af sne, men det begyndende morgenlys afslører at foråret er på vej et eller andet sted derude. Forhåbentligt uden så meget sygdom til vores nærmeste. Det ser vi frem til. Jeg har lige tændt ovnen til hjemmebagt franskbrød, sommetider må man forkæle sine ynglingsmennesker. Og så er det jo altid en glæde at afprøve nye kogebøger og køkkengrej.
Jeg ønsker jer alle en rigtig dejligt fredag.

6 kommentarer:

  1. Hej.
    Vil være den første der sender en kommentar.
    De skjønne drenge er jo mine børnebørn, og deres dejlige mor, er jo min kære datter.
    Knus Mor/ Mormor

    SvarSlet
  2. Hej Mette + familie
    Sikke en fin blog - og ja det var ikke nogen overraskelse ;-) Glæder mig til vi ses igen - kram Margit

    SvarSlet
  3. Hej Mette - åhhh du skriver så fedt... :)

    Jeg glæder mig til at følge lidt med i Mettes-verden :)

    Knus fra Connie

    SvarSlet
  4. Tina Tollestrup Nielsen20. februar 2010 kl. 11.03

    Jeg elsker blogs - og din kunne godt blive en favorit. Jeg glæder mig til at høre om stort og småt fra hverdagen :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med din nye blog - og allerede gode billeder af jeres to knægte - dejligt:-)

    SvarSlet
  6. Fru Skjold (aargang76/Anja76)20. februar 2010 kl. 17.27

    Jubii - glæder mig til at følge med i dine skriblerier! Jeg elsker når du så malende beskriver jeres små hverdagsdramaer og nyder at følge dine skønne unger! Og hold fast hvor er mindstesønnen blevet STOR!

    Mange hilsner her fra Horsens

    SvarSlet