onsdag den 24. februar 2010

Buttede biler

Et kræsent væsen er jeg. Det må jeg konstatere, stå ved og lære at leve med. Og det har jeg så gjort. Det er et faktum at jeg bare IKKE er til det, som oftest er et hit blandt andre når det kommer til indretning af børneværelser. Cars, Spiderman og lignende tvivlsomme eksistenser får altså mine næsehår til at vibrere i arrigskab allerede inden de er kommet ind på matriklen. Og det gør de så ikke.




Ville elske at fylde mine børneværelser med lækkert designergejl, men ved samtidig også at dankortet ville vride sig i smerte og mine indre organer ville gøre det samme hver gang en eller anden under 1.20 m virkelig levede igennem på de værelser. Så jeg har slugt nogle kameler eller andre tilsvarende hovdyr, og er i samspil med sønnike kommet frem til et kompromis som vi begge kan leve med.

2 kommentarer:

  1. Ser da smadder godt ud! Har det også lidt ambivalent med alt det der spiderman/cars/princesses til børneværelset...lige om lidt gider de dem jo ikke mere og så har man sku værelset fyldt med det!

    SvarSlet
  2. Super sødt Mette - endelig fandt du noget der duede :)

    Her er vi dog vilde med netop Cars, Spiderman, Bakugan, Ben10, Star Wars og jeg skal gi dig skal jeg... Men hvad pokker, så må billederne skiftes ud igen :)

    SvarSlet